Zażywanie suplementów wcale nie musi być niezdrowe; jeżeli wiemy, jak to robić, możemy ćwiczyć znacznie efektywniej

Zbudowanie dobrej kondycji fizycznej oraz figury nie jest prostą sprawą. Mnóstwo osób ćwiczy miesiącami i nie przynosi im to żadnych rezultatów. Świetnym wyjściem z takiej sytuacji może być przyjmowanie odżywek, które dobrze wzmacniają metabolizm oraz mięśnie podczas trenowania.
read more

Wypracowanie znakomitej formy fizycznej i figury nie jest prostą rzeczą. Bardzo wiele ludzi ćwiczy latami i nie daje im to żadnych rezultatów. Dobrym rozwiązaniem w tej sytuacji może być przyjmowanie odżywek, które znakomicie działają na metabolizm i mięśnie w trakcie trenowania.

Niesłychanie spopularyzowanym suplementem jest kreatyna – kliknij w link W ofercie sklepów specjalistycznych odnajdziemy m.in. monohydrat, jabłczan oraz chlorowodorek kreatyny. Taki wybór sprawia, iż każdy znajdzie coś dla siebie, jednakże może też powodować, że wiele osób, które właśnie rozpoczynają przyjmowanie suplementów, nie ma pojęcia, co wybrać. W takim wypadku najlepiej będzie zaglądnąć do Internetu i wejść na liczne zajmujące się tymi tematami portale, na których odnajdziemy cenne informacje dla nowicjuszy. Nowe badania laboratoryjne pokazały, iż kreatyna może nawet opóźniać proces starzenia się komórek. Dookoła tego dodatku narosło dużo mitów, które nie mają żadnego oparcia w rzeczywistości. Warto zatem zdobyć sporo informacji, zanim zaczniemy zażywać nowy preparat.

sportowiec

Autor: Ghislain Berger
Źródło: http://www.flickr.com

Następną odżywką niesłychanie rozpowszechnioną wśród kulturystów jest Leucine Fusion – leucine fusion w ofercie. Jest ona bardzo dobrze przyjmowana przez organizm oraz pomaga w regeneracji białek mięśniowych. Naturalnie zwiększa ona także wytrzymałość w trakcie wysiłku oraz umożliwia szybszy powrót do formy po zakończeniu treningu. W wypadku Leucine Fusion badania także potwierdzają jej skuteczność. Trzeba jednakże mieć w pamięci, iż używanie suplementów musi być związane z respektowaniem bardzo surowych zasad: istotna jest pora dnia i dawka. Jeśli będziemy lekceważyć rady specjalistów, to w najlepszym wypadku nie zbudujemy masy, a w najgorszym ucierpi na tym nasze zdrowie. Niezłym pomysłem może być wynajęcie trenera, który ustali naszą dietę i zaproponuje właściwe dawki suplementów. Robienie tego samodzielnie nie ma sensu.

Odżywki są dla ludzi (http://sportowesuple.pl/32-glutaminy|http://sportowesuple.pl/16-aminokwasy-antykataboliki”>http://sportowesuple.pl/16-aminokwasy-antykataboliki|http://sportowesuple.pl/12-reduktory-tluszczu”>http://sportowesuple.pl/12-reduktory-tluszczu|http://sportowesuple.pl/11-odzywki-bialkowe”>http://sportowesuple.pl/11-odzywki-bialkowe|http://sportowesuple.pl/15-regeneratory-stawow”>http://sportowesuple.pl/15-regeneratory-stawow|http://sportowesuple.pl/76-termogeniki”>http://sportowesuple.pl/76-termogeniki|http://sportowesuple.pl/17-hmb”>http://sportowesuple.pl/17-hmb|http://sportowesuple.pl/449-iron-horse-thermo-lizzer-120kap-30kap.html”>http://sportowesuple.pl/449-iron-horse-thermo-lizzer-120kap-30kap.html|http://sportowesuple.pl/535-trec-vital-stack-drink-500ml.html”>http://sportowesuple.pl/535-trec-vital-stack-drink-500ml.html|http://sportowesuple.pl/113-trec-testoxpack-15sasz.html”>http://sportowesuple.pl/113-trec-testoxpack-15sasz.html}) – warto jednakże wiedzieć, jak ich używać, aby nie zrujnować sobie zdrowia. Przez lata powstało wokół nich wiele legend, z których znakomita większość nie ma jakichkolwiek podstaw naukowych. Nim więc zaczniemy zwiększać masę mięśniową, lepiej zajrzeć do Netu i przeczytać wszystkie znajdujące się tam porady.