Monitor diodowy 3

Kilkanaście lat temu nie wyobrażaliśmy sobie, że na festiwalach, przedstawieniach, imprezach sportowych, a tym bardziej w teatrach nie licząc nagłośnienia i instalacji oświetleniowej montowane będą monitory pokazujące to co dzieje się na estradzie, boisku. Obecnie nikt sobie nie wyobraża, że możemy się bez nich obejść. Ekran LED 3 można napotkać spacerując lub jeżdżąc po ulicach miasta.
read more

Przed kilkunastu laty nie byliśmy sobie w stanie wyobrazić, że na przeglądach, występach, zawodach sportowych, a tym bardziej w teatrach oprócz nagłośnienia i oświetlenia umieszczone będą tablice pokazujące to co dzieje się na scenie, boisku. Obecnie nikt sobie nie wyobraża, że możemy się bez nich obejść. Ekran LED 3 możemy napotkać przechadzając się lub jeżdżąc po mieście.

Na monitorach tych wyświetlane są reklamy i inne informacje np. wyniki na stadionach i halach sportowych.

ekran w technologii LED

Autor: Kārlis Dambrāns
Źródło: http://www.flickr.com

Wiadomo jak istotną funkcję w dzisiejszym biznesie odgrywa marketing, wedle testów reklama elektroniczna jest najważniejszą formą promocji – . Barwne, ruchome obrazy efektywniej oddziałują na ludzi aniżeli obrazy statyczne i komunikaty tekstowe. Ekran LED 3 wykonany jest z diod świecących, jakie wprowadzono do produkcji w latach sześćdziesiątych XX w. za ich wynalazcę uważany jest amerykański naukowiec. Wykorzystywane są trzy kolory diod: czerwony, niebieski, zielony. Kojarzenie tych kolorów pozwala na pozyskanie milionów odcieni włącznie z białym. Ostatnimi czasy tuż przy drogach ekspresowych, na skrzyżowaniach, tuż przy galeriach handlowych lokuje się coraz więcej ekranów.

Jednakże sytuując ekran LED 3 trzeba mieć na względzie bezpieczeństwo kierowców, ekrany winny być umieszczone w przepisowej odległości od jezdni i na właściwej wysokości, aby nie przesłaniały widzialności Reklamy pracujące w jasnym otoczeniu mogą mieć większe natężenie światła. Niemniej wielokrotnie popełnianym błędem w użytkowaniu wyświetlaczy diodowych jest zbyt znaczne natężenie światła w ciemności.

reklamowe ekrany LED

Autor: Billie Ward
Źródło: http://www.flickr.com
Jest to nieuzasadnione, gdyż zerkając na ekran LED 3 mamy wrażenie przesadnej jaskrawości, zostajemy oślepieni, reklamy są słabo wyraźne. W efekcie taka reklama elektroniczna nie realizuje swojej funkcji, ponieważ nie jesteśmy w stanie jej obserwować i jej przyswajalność jest praktycznie żadna. Ponadto zbytnie naświetlenie może ograniczać widzialność kierującym.

Z powodu dostępności przeróżnych zastosowań, konfiguracji i efektów ekran LED 3 możemy zastosować opracowując ciekawe akcje reklamowe i poprawiać je w zależności od wymogów klienta.