Najlepszy trening i dieta kulturysty w zasięgu twojej ręki

Troska o swoje mięśnie to nie jest prosta sprawa. To nie tylko chodzenie na siłownię. To także właściwa dieta wspierająca rozwój mięśni.


Ważne jest to, abyśmy ćwiczyli w miarę możliwości wiele partii mięśniowych.
read more

Dbałość o własne mięśnie to nie jest prosta kwestia. To nie tylko chodzenie na siłownię. To również odpowiednia dieta wspierająca rozwój masy mięśniowej.
Istotne jest to, abyśmy uruchamiali w miarę możliwości sporo partii mięśni.

Na jednych koncentrujemy się mocniej na innych zaś mniej, zależnie od tego, gdzie pragniemy uzyskać większą objętość mięśniową. Nie można jednak całkowicie zaniedbać innych partii mięśni. Bardzo popularny oraz istotny jest trening kapturów, czyli mięśni czworobocznych, umiejscowionych na plecach. U osób z świetnie rozbudowaną masą mięśniową są one dobrze widoczne, gdyż są to mięśnie najbardziej powierzchowne. Mięśnie owe są bardzo ważne, ponieważ mają wpływ one na ustawienie głowy oraz barków. Z tego powodu trening kapturów jest niezwykle ważny. Wpływa bowiem na naszą posturę. Zaleca się, aby ćwiczyć owe mięśnie raz na tydzień. Potrzebne tu są ćwiczenia dedykowane wyłącznie kapturom.
trening kapturów

Autor: Zdenko Zivkovic
Źródło: http://www.flickr.com
W życiu kulturysty istotne bywają nie tylko ćwiczenia, lecz także dieta. Dietę dobrze jest wspomagać różnego rodzaju suplementami a także odżywkami. Odżywki potreningowe często mają za zadanie przyspieszanie regeneracji organizmu po intensywnym wysiłku. Zawarte w nich substancje wpływają korzystnie na masę mięśniową, układ nerwowy, stawy a także poziom energii. Dzięki odżywkom ćwiczenia, jakie wykonujemy staną się bardziej efektywne. Znikną również nierzadkie kłopoty z bólem jak również spalaniem mięśni. Odżywki owe wspierają nasz organizm oraz pozwalają bez przeszkód rozbudowywać masę mięśniową.

rzetelne ćwiczenia a także najwspanialsze odżywki potreningowe sprawią, iż nasze mięśnie będą prezentowały się nadzwyczajnie. Zaimponujemy paniom oraz kumplom z treningów. Istotne, aby ćwiczyć z głową i wspierać własny organizm.