Trening oraz dietka kulturysty – a więc, co zażywać w trakcie treningu a jakie rzeczy Po i Przed

Co wcinać Przed i Po treningu? A w jego trakcie? Jaka rzecz ma możliwość nam dopomóc przy budowie masy mięśniowej? To wszystko i jeszcze bardziej dużo znajdziesz w środku naszego nowiutkiego felietonu!
read more

Co jeść Przed oraz Po treningu? A w czasie jego trwania? Co ma możliwość naszym osobom pomóc przy budowie masy mięśniowej? To wszystko oraz jeszcze bardziej dużo wynajdziesz wewnątrz naszego nowiutkiego artykułu!

surfing

Autor: beth h
Źródło: http://www.flickr.com

Nasz tekścik rozpoczniemy od pytania numer trzy, albowiem zdaje się on być najmocniej ciekawy. Budowanie masy mięśniowej nie bywa proste, jednak są specyfiki, które to mają możliwość nam w tej rzeczy pomóc. Jednym z nich, o którym niezbyt dużo się w zasadzie rozmawia, jest tak zwany jabłczan cytruliny, który to tak naprawdę stosuje naprawdę wiele sportowców i osób aktywnych fizycznie, gdyż dopomaga rozwijanie tak nazywanej: „pompy mięśniowej”. Jabłczan cytruliny jest złączeniem niebiałkowego aminokwasu – czyli, cytruliny i kwasu jabłkowego. Złączenie tej dwójki składników niesie wielkie korzyści dla sportowców oraz osób, które są aktywne fizycznie.
Jednak poza użytkowaniem tego konkretnego jabłczanu cytruliny, ważna bywa także dieta przed i po treningu, która to jest najważniejszym kawałkiem calutkiego treningu, albowiem bez niej nawet ów składnik nam nie pomoże. Jak wiadomo najistotniejszym posiłkiem dzionka jest śniadanie. Dla sportowców oznacza ono śniadanko o niziutkim indeksie glikemicznym, który składa się głównie z węglowodanów, do których możemy po dodawać kubek jogurtu naturalnego z dodatkiem jakichś bakalii, lub owocków (najwSPAnialej świeżych).

Jeśli chodzi o jedzenie Po, to w tym miejscu należy zaś konsumować produkty o bardzo dużym indeksie glikemicznym, które to nasz organizm w prosty sposób przyswaja. Z tego powodu nie czekaj i zacznij dowiadywać się szczegółów jak najprędzej osiągnąć wyśnioną sylwetkę!