Zima to dobry czas aby zadbać o formę!

Okres zimy to dla sporej ilości z nas czas, kiedy odrobinę zwalniamy, a wszelkie aktywności fizyczne bądź też uprawianie wszelkiego rodzaju ćwiczeń zostają odłożone na bok. To prawda, że zimowa atmosfera niespecjalnie zachęca do aktywności na świeżym powietrzu – chyba, iż ktoś polubił sporty zimowe.
read more

Okres zimy to dla sporej ilości z nas czas, gdy nieco zwalniamy, a wszystkie aktywności fizyczne bądź też uprawianie sportu zostają odłożone na bok. Prawdą jest, że zimowa aura niespecjalnie mobilizuje nas do aktywności pod chmurką – chyba, że ktoś polubił sporty zimowe.

trening mięśni brzucha

Autor: Arkadiusz Sikorski
Źródło: http://www.flickr.com
Na całe szczęście, dzięki istnieniu dobrze wyposażonych siłowni jesteśmy w stanie ćwiczyć cały rok, bez względu na aurę za oknem – . A co bardzo ważne, mamy również możliwość żeby wykonywać pewne ćwiczenia również w domowym zaciszu.

Gdy mamy [TAG=plan”>http://www.budujmase.pl/

Autor: http://www.budujmase.pl/
Źródło: http://www.budujmase.pl/

aby wykorzystać okres jesienno-zimowy na odbudowanie kondycji i zadbanie o własne ciało przed okresem letnich wypadów na plażę, warto jest zadbać o właściwy trening mięśni brzucha. Płaski i seksowny brzuch aspekt, który jest obiektem zachwytu wielu osób. Jednakże żeby móc pochwalić się pięknie wyeksponowanym “sześciopakiem” należy trochę nad tym popracować. Przyda się tutaj własna silna wola, dobry plan i konsekwencja w wykonywaniu ćwiczeń i treningów. Należy jednakże mieć na uwadze to, że nawet najbardziej intensywne treningi nie są w stanie nam pomóc jeśli nie zatroszczymy się o właściwą dietę i potrzebne dostarczanie wody do organizmu.

obrazek - wakacje

Autor: Michal Goszczynski
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli pracujemy fizycznie dźwigając ciężary lub też spędzamy 8 godzin dziennie siedząc narażając swój kręgosłup na przeciążenia, to warto już teraz poszukać odpowiednie ćwiczenia na mięśnie pleców. Nie ma potrzeby od razu dążyć do wyrzeźbienia pleców jak Arnold Schwarzenegger – wystarczy poświęcić trochę czasu na wzmocnienie mięśni grzbietu oraz kręgosłupa aby poczuć się lżej i zdrowiej.

Warto w takiej sytuacji odwiedzić siłownię, gdyż tam odnajdziemy dobry sprzęt oraz trenerów personalnych, jacy mogą profesjonalnie nam doradzić jak odpowiednio wykonywać dane ćwiczenia.